- FAQ
Wij bieden verschillende merken aan in ons assortiment. Zo hebben wij bijvoorbeeld messen van; Samura, Due Cigni, Laguiole, Spitzenreiter, Gefu, Vacu Vin, Veark, Suncraft en Witloft aan.
Staat jouw favoriete merk hier nu nog niet tussen? Niet getreurd! Er wordt ontzettend hard gewerkt aan een uitbreiding van ons assortiment.
Suggesties, tips of een uitgesproken voorkeur? Laat het ons graag weten! We denken en kijken graag met je mee.
Is je bestelling al afgerond via de website? Neem dan contact op met ons via e-mailadres info@kitchenmania.nl en/of stuur een Whatsapp bericht op 0649320893 om je bestelling te annuleren. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft. Is je bestelling al verzonden? Dan kan je hem weigeren aan de deur en nemen wij contact op zodra we je bestelling hier retour hebben ontvangen.
Wil je toch liever een ander product ontvangen of het een en ander aanpassen in je order?
Dat is geen enkel probleem, zolang je order ons magazijn nog niet heeft verlaten. Stuur een email naar info@kitchenmania.nl met daarin je ordernummer en naam. Laat ons weten wat je wilt aanpassen, dan zorgen wij dat het geregeld wordt!
Heb je je order afgerond maar geen bevestiging ontvangen? Kijk dan eens in je spam/reclame inbox.
Controleer goed of de bevestiging hier niet in staat. Staat hij daar niet in, neem dan even contact met ons op. We kijken graag met je mee.
Op de website kan betaald worden met iDeal, overschrijving, creditcard, Mastercard en In3.
Ons rekeningnummer is xxxxxxxxxxxxx ten name van Kitchenmania Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.
De factuur van je order ontvang je zodra de order is verzonden. Deze ontvang je op het doorgegeven e-mailadres.
Korting over korting is niet mogelijk, zijn de producten in je winkelmandje dus al afgeprijsd, dan is het niet mogelijk om de kortingscode te gebruiken. Wel is het uiteraard mogelijk om de kortingscode te bewaren voor een volgende bestelling.
Een bot mes valt helaas niet onder de garantie. Het is vaak snel te verhelpen door het mes even aan te zetten met een aanzetstaal. Helpt het aanzetten niet, dan kun je het mes vakkundig laten slijpen bij een slijperij in de buurt.
Zodra wij jouw pakketje in ons magazijn terug hebben ontvangen, gaan we direct voor je aan de slag. Wanneer wij jouw retourzending hebben verwerkt, ontvang je het geld binnen 14 werkdagen terug op jouw bankrekening.
Er zijn een aantal redenen waarom jouw geld wellicht in delen terug naar jou wordt overgemaakt:
- Je hebt een product omgeruild voor een ander product. In dat geval storten we de aankoopwaarde van het eerste product terug. Heb je bijbetaald voor het vervangende product? Dan krijg je dat resterende bedrag apart teruggestort zodra we het verwerkt hebben.
- Wanneer je meerdere producten hebt geretourneerd kan het zijn dat het ene product eerder is verwerkt dan het andere product. Je ontvangt het geld dan in delen terug. We proberen alles zo snel mogelijk voor je te verwerken.
- Wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen, kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij passen dan het adres voor je aan.
- Heb je al een verzendbevestiging gehad? Dan kan je contact opnemen met de bezorgdienst waarmee jouw pakketje wordt verstuurd. Zij kunnen het adres dan voor jou aanpassen.
- Is jouw pakketje al te ver in het verzendproces, dan zal het pakketje naar het door jou ingevulde adres toegestuurd worden. Ken de bewoners? Vraag dan of zij het voor je apart houden, of vraag hen het pakket te weigeren. Zodoende wordt het teruggestuurd naar ons magazijn en ontvang je binnen 2 weken jouw geld terug.
Dat is natuurlijk super vervelend! Je hebt je zo verheugd op jouw pakket en dan komt het beschadigd bij jou aan. Dat lossen we graag samen met jou op! Zorg ervoor dat je binnen 30 dagen het retourformulier invult. Hier kan je aangeven dat jouw product beschadigd is binnengekomen.
Geen paniek, we denken graag met jou mee! Er zijn een paar stappen die je eerst kan nalopen:
- Allereerst kan je de track & trace code bekijken van jouw pakket. Wellicht dat de bezorgdatum / tijd is aangepast.
- Check daarnaast het bezorgadres en de postcode.
- Controleer vervolgens je mail en brievenbus. Wellicht dat je een “niet-thuis” bericht hebt ontvangen.
- Alle stappen nagelopen? Wacht dan in ieder geval 2 dagen, 8 van de 10 keer komt het pakketje een paar dagen later alsnog aan. Nog steeds niets ontvangen na 3 dagen? Neem dan contact op met onze klantenservice (binnen 14 dagen na de oorspronkelijke bezorgdatum). Dan gaan we samen met jou op zoek naar een oplossing.
Laten we eerst beginnen met het aanbieden van onze excuses! Ons motto is niet alleen mooie en praktische producten leveren, maar ook klanttevredenheid staat hoog op onze lijst! We willen er dus graag alles aan doen om jouw vertrouwen weer terug te winnen.
Hoe gaan we dat doen?
- Neem contact op met onze klantenservice en dien jouw klacht in. Dit kan via de mail, of whatsapp. We zorgen er dan samen voor dat jouw klacht wordt opgelost.
Kom je er niet uit met ons? Dat vinden wij natuurlijk onwijs jammer en gaan er vanuit dat dit niet van toepassing zal zijn. Is dit toch het geval voor jou? Neem dan contact op met de geschillencommissie Thuiswinkel.